måndag 5 november 2007

Ännu ett...

Här kommer ännu ett julkort som jag har knåpat ihop. Mitt mål är att göra åtminstone femton stycken i år, men vi får väl se hur det blir med den saken. Sen om jag vågar skicka iväg nåt av dem är väl en annan sak. Men nu har jag iaf precis beställt kuvert från ScrapAddicted, mycket billiga! I och med att jag inte har särskilt mycket dekorationer eller papper så blir det kanske inte så att jag kan göra så många som jag vill, men det vore kul. Aja, det återstår att se helt enkelt. Orken och inspirationen måste ju också finnas där liksom :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det klart att du vågar skicka dem! Tänk vad glada alla blir av att få ett helt unikt och handgjort kort! Dessutom är de ju skitsnygga! Det sista gillar jag att du tagit upp det röda hjärtat på två ställen, snyggt med isblått också! Ser fram emot att se nästa!

webmosterhelene sa...

Härligt julkort! Klart du ska skicka dom!

Tack för besöket hos mig :) Ja, ibland är det ju himla skoj att få mkt material. Men jag kan ju tipsa dig om att gå in och hälsa på hos Åsa http://badankor.blogspot.com

Hon gör ofta det mesta själv då hon inte har så mkt material, hon gör sina egna illustrationer, sina egna mönstrade papper och dekorationer mm. Så himla läckert :) Så lås dig inte vid att du måste ha mkt material utan försök att göra dina egna saker av hård kartong, akrylfärger mm om du inte kan köpa grejer :)

Laila sa...

Men det är ju självklart att du ska skicka dom!
Du har ju gjort ett strålande jobb! :-) Inte kan man tro att du precis startat med att göra sånt...

En liten utmaning väntar på dig i min blogg

Anna Maria Niia sa...

Tack för din kommentar hos mig!
Självklart ska du skicka julkorten, dom är jättefina!!
♥ Kram

Julia sa...

Klart du skickar korten!!! Var inte så hård mot dig själv, de är ju kanonfina!!! Hade blivit jätteglad om någon av mina vänner ansträngt sig så för att skicka ett julkort

Joanna sa...

Underbart julkort -jag skulle ha blivit överlycklig för ett sånt!