måndag 5 november 2007

Månadsskiss

Tänkte att jag skulle ta och lägga upp den senaste layouten jag gjort efter PysselPassions månadsskiss. Eftersom att tävlingen är slut för fem dagar sedan så tror jag att det borde vara helt ok. De har inte presenterat vinnarna än, men det beror på syfestivalen som har varit. Hur som helst, här är min tolkning. Runt pappret står texten Lucas och Henrik är bästa vänner. Här poserar de framför min kamera efter att ha busat och härjat i flera timmar på ....... Det här kortet är taget på begäran av Lucas eftersom han ville visa upp sin nya fina frisyr. Januari, 2005.

Förresten så har jag fler alster att lägga upp här, några som jag inte får lägga upp än, och sen flera julkort som jag inte vet om jag bör lägga upp här eller inte. Man vet ju aldrig om folk som ska få julkorten är inne här och kollar :P

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin! Jag har också lagt upp min nu. Hoppas du vill komma och scrappa hos mig någon kväll???
Kram Cissi

gluGirl sa...

Vilken fin layout!
Tack för kommentaren hos mig också.

Tin sa...

ÅÅÅ denna är ju jätte fin!!!!
Gillar jättemycket hoppas att det går bra i tävlingen! Tack för de snälla komentarerna i min blogg!!!
Det värmde! :D

Emmy sa...

Snygg LO. Och goa killar;-)
Gillar sättet du har satt fotomattan och fotot på.