torsdag 1 november 2007

You make me smile award

Jag har fått en You make me smile award från Lillblomman, jätteroligt verkligen! Och självklart känner jag att det är många som förtjänar att få en likadan. De personer som just nu förtjänar den allra mest är:
Lillblomman - hon är en riktigt stor inspirationskälla och henne besöker jag ofta ofta. Det är dessutom tack vare henne jag började fundera på att göra julkort, och nu har gjort mitt första :)
Silwerstar - hon har en go och härlig personlighet (träffade henne en snabbis på PysselPassions inspirationskväll). Nu har jag fastnat för hennes superhärliga layouter och tycker hon verkar genomsnäll!
Elin79 - grymt härlig människa med massa härliga grejer och inspiration. Hon har fått mig att le upprepade gånger, både med hjälp av sina fina alster och fina saker som ramlat ner i min brevlåda.

Det är dessa personer jag specifikt vill ge den här till nu, eftersom det är just där jag hittar mest inspiration och det är också dessa personer som fått mig att le upprepade gånger den senaste tiden. Det finns en person visserligen som är liiiite mer speciell än alla andra, nämligen min pojkvän! Om det är någon som är värd en award som denna så är det verkligen han, han får mig att le, ofta! Dessutom så uppmuntrar han verkligen min hobby och tycker att det är kul att jag hittat nåt som får mig att må så bra. Ojoj!

2 kommentarer:

Veckans skiss sa...

Tack för dina värmande ord!! Vad glad jag blir!!! :-D

elin79 sa...

Tack för att du gav mig detta!! Så roligt att göra någon glad. Detta kommer glädja mig länge. :)

Kram