torsdag 15 november 2007

Dags att uppdatera igen

Ja, det blir inte till att uppdatera särskilt mycket just nu eftersom jag har haft, och har, massor att göra i skolan. Tänkte hur som helst lägga upp lite nya julkort här. Till det här tillfället har jag lyckats få ihop tre stycken, vilket känns helt ok faktiskt. Gjorde dem visserligen förra veckan när min älskade var ute och roade sig och jag inte hade tid att göra annat än sitta hemma och plugga. Men att plugga hela tiden mår väl ingen bra av, därför var jag tvungen att få in lite pyssel mitt i det hela också. Annars skulle jag nog bli smått tokig :P

Just nu ser jag väldigt mycket fram emot att scrappa, och detta av anledningen att jag fått en jättehärlig RAK av webmosterhelene, som för övrigt är en av mina stora idoler inom scrapvärlden. Jag har knappt några scrapgrejer just nu, och äger faktiskt för tillfället bara 4-5 stycken cardstock. Katastrof jag vet! Därför kom hennes RAK dessutom som en räddare i nöden, för nu har jag lite roligt att jobba med så fort jag får tid till det :) Insåg dessutom precis att jag inte kommer kunna åka på scrapträffen i Linköping den 2-3 februari, för jag jobbar då, har precis fått mitt schema för våren. Men sånt är livet ibland, inte mycket att göra åt.

14 kommentarer:

Marie sa...

så mysiga julkort du har gjort!

Anonym sa...

Jättefina nya kort! Det gröna är min favorit! Vad gulligt av Helene! Hoppas att du får både pluggat och scrappat! Spännande att se vad du gör! Cardstock är nog det du ska satsa på att alltid ha hemma! Det är ju billigt, ca 5 kr arket och ett ark kommer man långt med. Har man cardstock, pennor, spill och sax så kan man scrappa! Ha det gott! Kram LillBlomman

Anonym sa...

Jättesöta kort!

LisaMattias sa...

Härliga julkort!!

Själv har jag svårt att göra julkort, vet inte varför!!!

Kraaaam från Lisa

Anonym sa...

Jättefina och stämningsfulla julkort du gjort!

Anonym sa...

Vilka läckra julkort.
/Susanne

Anonym sa...

ojoj! vilka fina kort du gjort!! Alldeles underbara! Fina färger å perfekt med dekorationer!! =D
Tack för att du delar med dej av allt fint du gör =)
kram Petra

Erica sa...

Hej och tack så mycket för kommentaren på min blogg *jätteglad*. Jättefin sida du har och fina kort gör du! Kommer att titta in här fler gånger och inspireras! *Kram*
/Erica (Scrapkatt)

Julia sa...

Å så fina julkort du har gjort!! Jag bara orkar inte göra några... Men det tar ju tid för mig att skapa och sen har jag tre små ungar att ta hand om mellan varven också :) Snart får du väl lite julledigt? Du får köpa på dig lite cardstock så du har något att göra då

Julia sa...

glömde, är det okej att jag länkar till din sida hos mig?

Anonym sa...

Jättefina julkort du gjort!!

Anonym sa...

Jätte gulliga kort du gjort!
Blir så imponerad av dom som kan få till sina kort så här fint!

Lisbet sa...

LJUVLIGA kort. Jag har inre varit in hos dig förut men de här är helt underbara.

Anonym sa...

Hej Linda,
Jag brukar titta in här lite då och då. Jag hade ingen aning om vad scrapping var innan, men du gör fina saker.
Ha det fint!
Kram! //Linn