måndag 26 november 2007

Extrautmaning # 19

Här kommer mitt bidrag till ett litet ords extrautmaning. Det var bara av en händelse som jag kikade in där just idag och det var länge sen jag gjorde det sist, mestadels med tanke på att jag inte har hunnit för att jag helt enkelt har sjukt mycket att göra, men också för att jag inte hittat några ord jag känt till 100 % för. Idag så kände jag direkt utan tvekan vad jag skulle göra. Jag fick upp en hel färdig LO i huvudet när jag såg ordet. Nu är visserligen inte layouten så jättekomplicerad, men ändå. Det händer inte mig ofta (läs aldrig annars) att jag får en sån uppenbarelse :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för snälla ord i min blogg!
Kul att du tittade in!
Jätte fin layout!
Jag fick så bråttom idag för jag skulle i väg och jobba kl 16.00...
och hade just inget bra foto till detta...så jag fick helt enkelt vara utan och konsentrera mig på lite text...så det blev vad det blev...imponerad av din och alla övriga som deltar...för ni har foton...det blir så mkt bättre då tycker jag!
Kram och ha en fortsatt trevlig kväll.
Kram

maxell sa...

Vilken kanonidé att scrappa om. Vad sa han på bilden när han såg den? :)

Marie sa...

så fint färgmatchat!

Anonym sa...

oo vilken läcker LO.. Jag gillar titeln och oj vad du har skrivit mycket =) ... Tack för påminnelsen.. tur att jag har trogna bloggtittare som påminner mig om att jag slöat till med uppdateringarna.. IGEN =) Jag ska försöka uppdatera imorgon!

Anonym sa...

Rodnar av berömmet på min blogg! Du e´söt du!! Vilken kanonfin lo du gjort! Gillar färgerna som du tagit upp från tröjan. Att du fått med mkt journaling och den snygga scallop kanten, wao!! Superfint!!!