fredag 23 november 2007

Lite stressigt är det...

Igår hade jag tenta och idag har jag tenta. Jag kan inte säga annat än att jag är heeelt slut. Jag har pluggat som en tok hela veckan för att det är såå mycket att göra, och det värsta är att det inte är slut än. Jag jobbar dessutom hela helgen. I förrgår hade jag feber men bakterierna har inte satt sig och jag är bara lite småsnuvig. Slipper gärna att bli sjuk. Såklart innebär det här att mitt pysslande blir lidande ett tag framöver. Åtminstone till på måndag eller tisdag. Det är ju sååå mycket jag vill få gjort! Ibland vill man helt enkelt för mykcet *suck*

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy, det låter som du har en tuff period i skolan! Kämpa på!! Gillar din lo om din mamma och den 6x12 är jättebra. Fint med stripparna från blomman. Kul att du provat en tändsticksask. Det har jag aldrig gjort, men man vet aldrig! Har ju gjort en Riesenask precis, hi hi. Ha det gott och kram på dig!!!