söndag 14 oktober 2007

Vill så gärna bli DT!!

På senaste tiden har jag jobbat med lite olika layouter som jag skickat in till vissa som söker DT, men det kommer aldrig tillbaka några bra besked. Jag vill verkligen väldigt hemskt, otroligt gärna bli DT. Dels så vore det verkligen jättekul och inspirerande att scrappa utav de paket som skickas hem, och bra eftersom jag är student och helt enkelt inte har råd med allt fint jag skulle vilja ha. Sen skulle det stärka mitt självförtroende nåt enormt.

Har precis avslutat en LO igår kväll som är en av två uppgifter man ska göra. Den är väldigt enkel, och scrappad utan något som helst mönstrat papper, sjukt svårt. Den andra känns minst sagt svår att göra, och jag vet inte var jag ska börja nånstans. Men jag har några dagar på mig att fundera.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack snälla du för den gulliga kommentaren på min blogg! Blir lite generad men väldigt glad att du tycker om mina kort! Hoppas att din önskan att få bli DT går i uppfyllelse!
Stor kram!