lördag 13 oktober 2007

Sorgligt men vackert

Här är ännu en av de layouter jag gjort då jag var i Linköping. Har varit så missnöjd med den så jag har inte velat lägga in den, men jag känner att jag måste lära mig att tycka om det jag gör. Jag är väldigt sällan nöjd och jämför mig om och om igen med alla andra. Men här kommer den hur som helst. Den är tagen för några månader sedan vid min mammas och systers grav. Det var väldigt mycket härliga färger och oerhört vackert den dagen. Eftersom att jag inte har några bilder på mamma, mer än de jag har från innan hon gick bort, så tycker jag att bilder som dessa är väldigt viktiga. Det är trots allt ett minne av henne och ganska känslomässigt att besöka hennes grav.

6 kommentarer:

webmosterhelene sa...

Jag tycker att du gjort en jättefin sida! Härliga och fina färger som får fotot att stå ut lite extra, tycker absolut att du ska vara nöjd!

Nu vet jag inte hur länge du scrappat, men det tog mig ca 1,5 år och drygt 150 sidor innan jag började hitta min "stil" :)

Annika sa...

Jättefin sida tycker jag! Färger och dekorationer passar jättebra till fotot och "ämnet". *kramis*

Anonym sa...

Först och främst, tack för att du hejjar på mig och håller tummarna!! För det andra.. ooo vad fin den blev sedan .. LO:n.. Vad fint att du bestämde dig för att tycka om det du göra och visa den! Jag såg den ju bara halvklart! Heja dig!

Anonym sa...

Jag tycker den är jättefin och precis som du säger är det en väldigt känslosam bild som förtjänar att scrappas. Du har verkligen gjort den till sin rätta. Jättevacker och rörande.

Sanna

Ewonne sa...

Jättefin Lo!!! Bra att du scrappade den för den blev super!!

Lotta sa...

Vill först tacka för dom härliga kommentarerna i min blogg, blir alltid så glad när nån vill skriva några rader.

Denna LOen var så vacker, härliga färger och upplägget är helt perfekt. Snyggt!