måndag 29 oktober 2007

Mitt allra första julkort nånsin

Ikväll har jag suttit och knepat och knåpat med mitt allra första julkort någonsin, det är väldigt enkelt, och jag är ganska så nöjd för att vara ett första försök :) Fick hem en härlig RAK från Lillblomman idag som jag har haft stoooor användning av när jag har gjort det här kortet. Det satte igång tankarna och inspirerade mig på en gång. Så fort jag var färdig med tenta pluggandet satte arbetet med kortet igång, från scratch. Distressmålning och allt som hör till. Har bara målat fyra fem motiv tidigare, men det gäller att våga försöka. Här är hur som helst resultatet. Kommentera gärna!

11 kommentarer:

Anonym sa...

jättegulligt julkort...hoppas inte det var sista julkortet du gjort..det känns så vintrigt i dom färgerna...

elin79 sa...

Snyggt! Rolig annorlunda stämpel. Årets julstämpel för mig blev två stycken magnolior :) och några distressfärger. Men hua så svårt det är att få till som nybörjare... öva öva öva, jag vet... men jag vill vara superbra NU! :)

webmosterhelene sa...

Åh, så söt!! Verkligen välarbetat och underbart!!!

Anonym sa...

Jag är imponerad...jätte fint jul- kort.
Jag kan inte göra jul-kort...är helt kass på det!

Laila sa...

Det är ju ett jätte bra julkort! Det är bara att sätta igång att göra fler så har du massor med fina att skicka iväg sen. :-)

Anonym sa...

Åh så fint det blev! Vad kul att du fick användning för det jag skickade! Gillar glitterkanten du gjort! Nu ser vi fram emot fler!
Kramen!

Ulrika aka LillBlomman sa...

P.S du har fått en award av mig!

Unknown sa...

men jösses!!! Va den är vacker!! Din första??!!! hmmm min första såg ut som...jaa.... LOL

Anonym sa...

Snyggt!

Marie sa...

supersött kort!

Tin sa...

Jätte fint!!!
Underbara färger också!!!