söndag 30 september 2007

Resultatet från helgens scrapträff

I helgen var det scrapträff i Linköping, och jag kan inte annat säga än att den var mycket trevlig och lyckad. Det var fullt utav trevliga människor, god mat och hur mycket inspiration som helst. Kan det bli bättre än så egentligen? Jag är mycket nöjd och lyckades knåpa ihop några layouter under dessa dagar, som jag för övrigt tänkte lägga upp för allmän beskådan. Så här kommer de!

Den första layouten ut är together forever som inte handlar om nåt särskilt egentligen. Kortet är taget i London förra året, och jag är så lycklig och bara vet att vi kommer vara together forever.

Nästa layout handlar om min lillebrors födelsedag, då han fick en helikopter som egentligen var ämnad för barn flera år äldre än honom. Men vad spelade det honom för roll, det var ju lika kul för det :) I ramen står texten På din sexårsdag fick du en helikopter av mummo och farfar. Även om du inte riktigt kunde flyga den själv så tyckte du det var jätteroligt när vi gick till en äng och flög med den.

Det tog mig flera timmar att komma igång innan jag fick inspiration, så jag var väldigt nöjd när jag knåpat ihop den första, men efter det fortsatte det att gå bra minsann, för det blev ytterligare två.

Självklart måste man ju även scrappa om sina kära syskon, som man kanske ibland kivas med, men ändå älskar så väldigt högt. Så vad kunde inte då vara bättre än syskonkärlek? Det är minsann inte på många bilder alla syskon är samlade, men det här är en, och jag tycker verkligen om den här bilden väldigt mycket.

Sist ut på dag ett var en layout om min älskade pojkvän, och tyvärr blev kvaliten på den här bilden inte den bästa, och jag måste väl erkänna att det ser lite roligare ut i verkligheten än vad detta kort talar om. Även om familj och syskon betyder så grymt mycket för mig så har ju min älskade pojkvän en stoooor bit av mitt hjärta, och skulle jag ha fler kort på honom skulle det scrappas mer, helt klart.

Än är det inte slut, även om det med dessa layouter är slutet på dag ett, så finns en layout kvar att visa, från dag två. Tyvärr så kände jag inte samma inspiration som dagen innan när det gällde att skapa. Den här layouten är väl kanske den jag är mest stolt över, och den är också helt tillägnad mannen i mitt liv.
Det är verkligen sååå otroligt kul att scrappa! Jag önskar bara att jag hade tid att göra det oftare, för det gör mig ju så himla glad!

12 kommentarer:

Casa Ottman sa...

Helt underbara. Vad mycket du hann med. Synd att jag inte kunde vara med idag med :)
Kram
Helena

Anonym sa...

Härliga LO du gjort, kul med träff.

Anonym sa...

Nämen.. Så bra att du fick lite gjort idag också.. Nådde du målen nu då? =) Sista LO:n är verkligen toppensnygg =D

Örnen sa...

Vad roligt med träff!!
Inte lite LOs du hann med...
Jättefina!

Anonym sa...

Hejs! Kul att se dej på träffen! Vad många fina LOs du fick till!! Kram

Anonym sa...

vad fint!!!

Anonym sa...

ul att du var nöjd med helgen. Jag var där på lördagen och handlade och kikade. Önskar nu att jag hade handlat ännu mer! Vilka fina layouter du gjorde! Nästa gång tänker jag nog vara med!

Anonym sa...

Wow, vilket scrapflyt! Superfina layouter. Själv brukar jag inte få mycket gjort på scrapträffar, men jag tar med mig inspiration hem. Tusen tack för dina gulliga ord i min blogg.

Anonym sa...

De är jättefina, Linda! :-) Gillar den med alla er syskon.

Anonym sa...

Många fina LO:er!! Kul att få kika in :)

Tin sa...

Kul att få titta in hos dig!!! :D
Du skapar ju helt underbara LO s!
Det på din pojkvän är verkligen super snyggt!
Tack för titten i ditt galleri!
Kommer igen!

Lotta sa...

Wow, vad mycket du hinner få gjort på en träff :), själv får jag vara glad om jag hinner få ihop två stycken.

Alla är suprerfina, men den sista är bara sååååå fin. Tokgillar den, fina färger, fint skrivet om din pojkvän och mysigt foto:)