fredag 28 september 2007

Äntligen framme!

Nu är min cuttlebug hemma hos mig! Äntligen! Fast jag hade fortfarande inte fått nån avi idag, men turligt nog så hade postens söksystem börjat fungera igen. Så bland det första jag gjorde imorse var helt enkelt att söka efter mitt paket, som visade sig ha varit här i två dagar! Grrr! Jag kunde alltså ha hämtat paketet för två dagar sen, men hade ingen aning :(

I helgen ska det scrappas massor helt enkelt! Så är det bara :) Och jag hoppas verkligen verkligen att inspirationen inte tryter, för efter helgen vill jag kunna lägga upp bilder här på mina verk. Håll tummarna för att jag kommer skapa massor! Två dagar med massa pysselsugna människor, kan det bli så mycket bättre?

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul med ny maskin - älskar min groda! Ha så kul med den, man kan göra massor av fint med den.