torsdag 27 september 2007

Krångel på posten

Jag beställde min cuttlebug för två dagar sedan ungefär vid nio tiden på morgonen, redan innan lunch var den ivägskickad till mig! Jag är gryyymt imponerad och längtar otroligt efter den! I och med att den skickats iväg så tidigt så borde den egentligen ha varit här redan idag, men kunde till och med kommit igår. Saken är nu den att posten har en himla massa krångel med sitt paketsystem av nåt slag, så jag har ännu inte fått njuta av min gröna älskling. Nu håller jag tummarna hårt för att den dyker upp här innan jag åker på träffen i helgen. Det vore härligt att få ta med den dit!

Som ni kanske förstår är jag otroligt nöjd med servicen och leveransen i den butik jag beställde min CB hos, och jag rekommenderar den därför varmt till er! Jag chansade och beställde på ett ställe som jag inte hört om förut, nämligen http://mazzarin.se/ Tydligen så var det ett lyckat val eftersom de svarat på alla mina mejl jättefort och dessutom skickade mina varor (jag beställde lite annat också) bara två-tre timmar efter att jag laft beställningen.

Nu får jag gå och längta ytterligare en dag..*suck* Men imorrn ska jag nog ta sovmorgon till tio eller så, och då kommer brevbäraren bara en timme efter det. Så håll tummarna för att posten har ordnat upp sina problem idag, men det verkar tyvärr inte så :(

Jag vill ha min cuttlebug!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoihoi!

Nu har jag hittat till din blogg ^^

Vi ses imorrn!

Kramkram

Anonym sa...

Häj! Tänkte ja skulle skriva en sväng här. Har kikat förut så... Å säga att det finns en utmaning till dig på scrappiz nu. Hoppas du får grodan snart å att skolan lugnar ner sig! (ja vet hur det kan va)! Ha det topp! /KarinS