tisdag 2 oktober 2007

I love e-bay!

Idag har jag budat på e-bay för första gången. Första auktionen förlorade jag, men den andra vann jag däremot, och den gick ut tre minuter efter den första, så jag hade enorm tur. Jag kommer snart att vara en lycklig ägare av ett "you're not the boss of me" alfabet till min kära cuttlebug! I vanliga fall kostar ett sånt här alfabet i Sverige nästan 1000 spänn, men jag fick det här för mindre än 250 spänn, frakt inkluderat! Bara alfabetet var cirka 130 spänn. Jag är riktigt nöjd! Hoppas bara att det inte fastnar i tullen eller nåt sånt dumt nu.

1 kommentar:

Joanna sa...

Vilket klipp! :-D

Jag var inne på scrappiz nu efter att jag kommit hem från kvällen på PysselPassion och råkade hitta dig i ett inlägg där, så jag hittade vidare hit till din blogg.. Vilka härliga layouter du har skapat! Och nu hoppas jag ju såklart på att få se några i 6*12-formatet snart ;-)