fredag 7 september 2007

Nästa gång...

...ni ser ett inlägg i den här bloggen är antagligen om lite över en vecka, och då antagligen full med kort på allt jag kommer ha köpt på mässan :) Förhoppningsvis i alla fall! Min första mässa..det känns ganska stort faktiskt, och spännande framför allt. Jag har sparat mina femmor och tior ett bra tag nu, just för detta tillfälle. Så lite pengar har jag att röra mig med åtminstone. Turen är på min sida vad det gäller scrapträffar också. Ska på min allra första scrapträff sista helgen i september, i Linköping. Lönen har precis ramlat in på kontot då också, så mycket bättre kan det nog kanske inte bli :P

Nu ska jag packa mina grejer och bege mig hem en sväng, för att imorgon dra vidare till Stockholm och gå på resmässa, härligt va? Det är nog precis vad jag behöver tror ja. Ha det gött, vi ses på scrapmässan om en vecka!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sitter också och längtar efter Scrapmässan. Jag ska länsa hela Scrapperiets monter ;-)