lördag 1 september 2007

Sommar i Ämtervik

Den här layouten är gjord efter PysselPassions augustiskiss. Jag tyckte det var en otroligt härlig skiss, som för övrigt är designad av Lotta Tholander. Just av den anledningen kände jag extra starkt för att göra denna, som ett minne av Lotta..Eftersom att jag inte kände henne, men däremot har hört om vilken härlig människa hon var så kändes det extra speciellt att göra denna. Bilden är tagen vid min pojkväns föräldrars sommarstuga där vi spenderat några veckor de senaste somrarna. Ville göra layouten lite harmonisk och avslappnad, eftersom att jag ville förmedla känslan av hur det är att vara där. Självklart så är den här en del i Boken om Oss.

Tänkte från och med nu försöka göra skissen varje månad, och hoppas hinna det också. Mellan 20-30e varje månad är det omröstning på de skisser som lämnas in. Idag eller i veckan kommer en ny skiss upp, så jag ska springa dit och hämta en så fort jag kan :)

Inga kommentarer: