måndag 17 september 2007

Det här har jag handlat!

Nu är jag hemma från mässan i Göteborg! Lite grejer har jag ju handlat minsann, även om mycket av det jag var ute efter inte fanns där. Nåt hittar man såklart alltid :) Här är en bild på mina inköp. Bland annat så köpte jag mina allra första distresser, en ny skärmaskin (min gamla från CO är inte ett dugg bra), ett album. Dessutom vann jag en Xyron i en utlottning, perfekt eftersom jag tänkt köpa en.

Det som gäller framöver är att köpa en pensel så jag kan börja måla med distresserna, den jag har nu är alldeles för klumpig har jag märkt, även om jag inte är så bra på det än dock. Sen så ska ett 9*9 album inhandlas, och dessutom vill jag fortfarande ha vissa Creative Imaginations papper, men de kan jag ju hoppas på att kunna köpa på scrapträffen i Linköping om två helger. Stellas ska ju vara där, och de har de papprena, åtminstone sist jag checka.

Frågan är bara när jag nu ska hinna scrappa nästa gång..?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dig!

Har nu suttit och kikat lite på din Blogg. Själv är jag nybörjare på att scrapp och jag tänkte komma till Linköping bara och kika lite nästa helg. Jag är också lärare och gick i Link. under min utbildning.
Var handlar du dina saker? Jag har hittills handlat det mesta på nätet men du kanske vet något bra i Linköping? Jag bor i Tranås.
Maila gärna!
mianspost@hotmail.com

Anonym sa...

jag använder en syntetpensel från tempera oy när jag målar med distressers, mina favoritstorlekar är 00, 0, 1 och 2 men även stl4 förekommer :)

vilken fin blogg du har, denna hade jag helt missat, vilken tur att du lade in en blänkare på Scrappiz :)

Katarina