onsdag 19 september 2007

Brukar DU besöka min blogg?

Det här är jag, vem är DU?

Det är alltid lite extra kul att få veta vilka som egentligen besöker ens blogg. Därför undrar och hoppas jag om ni inte skulle vilja skriva lite om er själva i en kommentar under detta inlägg. Självklart vill jag ju jättegärna ta del av era bloggar, om ni har några. Det finns så mycket att inspireras av, och jag vill ju inte missa något. Så vem är du? Berätta lite om dig själv, vad du sysslar och pysslar med, om det finns nåt särskilt ni skulle vilja se på den här sidan, etc. Er fantasi sätter gränserna för vad ni berättar. Ju fler som skriver, desto roligare!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Tudilu! Här har du någon som du brukar vara på samma ställe som, men aldrig samtidigt. Tjingeling!

Sannas vrå sa...

hej hej. Jag är Sanna!
Första gången jag är inne på din blogg. Fina saker du har gjort.

kram Sanna

Örnen sa...

Första gången jag kollar in i din blogg.
Fina grejjer det finns här.
Kolla in i n´min blogg, så får du se vem jag är ;-)

Anonym sa...

hej hej! Såg ditt inlägg på Scrappiz o kikar in

kram
Lina

Unknown sa...

jag brukar vara inne på din blogg och kika runt!!! men just nu har jag en dålig period har jag märkt att lämna avtryck...måste skärpa mig o bli bättre på det! =)

Lotta sa...

Hej! Har precis hittat din blogg, tack vare att du hade hittat till min :). Du lämnade en kommentar till en av mina LOer, där du undrade hur jag hade gjort med blommorna på den LOen. Svaret är att det är stämplar, clear stamps......Så enkelt var det :)
Så fantastiskt fina LOer du har gjort, här är inte sista gången jag kikar in.....
Kram Lotta

Jessica sa...

Tack för titten på blogg. Jag är ofta inne på din blogg, men som så många andra är jag så dålig på att kommentera. Jag har fixat min besöksräknare på susnet.se. Om du går in till mig igen och klickar på någon av siffrorna på antalet besökare, så hamnar du på deras sida direkt.
Du har massa fina saker i din blogg och jag kommer att återkomma:-))

Cards of Maria sa...

Vilka fina LOs du gör =0)
*vink vink*
Maria

Anonym sa...

Hejsan

Man har så lite tid och det finns så många bloggar, jag brukar studsa runt som en liten kossa på grönbete och sällan tar man sig tid att kommentera.

Jag brukar vara duktig på att kommentera i Scrappizgalleri - där alla är samlade. Men jag ska börja tänka på att även sätta en liten kludd i alla bloggar.

Så jag börjar med din! Tack så mycket för all inspiration!

Sanna /Cheerbabe