söndag 23 september 2007

Ett litet ord # 10

Dags att lägga upp en LO igen, och den här gången har jag åter inspirerats av ett litet ord och veckans ord nyfiken. Jag valde ut pappret och bilden på en gång men märkte att det blev otroligt svårt att hitta en färg på titeln som skulle göra sig bra med detta. Så här är veckans bidrag Nyfiken på världen, och texten på layoten lyder: Sällan har någonting varit så härligt som ett barns nyfikenhet på omvärlden.

Idag har jag faktiskt chansen att scrappa, vilket jag inte haft på riktigt länge, så det känns otroligt skönt. Frågan är bara, vad ska jag scrappa nu? Förhoppningsvis kommer jag på något bra, för nu har jag ju äntligen chansen, och som jag har längtat!

13 kommentarer:

Anonym sa...

vilken UNDERBAR layout!! fotot är bedårande och färgerna harmoniska!

Millan sa...

En sån läcker layout, gillar fotot och dom härliga färgerna du använt.

Marie sa...

nu kikar jag in här! :) Vilken fin layout, wow!

Anonym sa...

Jätte fin LO! Härliga färger!

Anonym sa...

Jättefina färger och detaljer! Sockersöt LO!

Unknown sa...

vilken underbar LO!!! den måste jag få lifta nån gång!!!

Anonym sa...

Vilken fin LO! // Elin

Anonym sa...

en jättefin lo!kul att du är med igen. skriv gärna liiiiite mer text nästa gång;)

Anonym sa...

Jättesöt layout!

Lotta sa...

En helt underbar LO, färgerna är harmoniska och upplägget är perfekt. Snyggt!

Sanna F sa...

Jätte jätte vacker layout!!!

Lotta sa...

Vilken liten gullunge! Kanonfin Lo med härliga färger.

Anonym sa...

Jättegulligt LO