lördag 25 augusti 2007

Tre veckor kvar till mässan

I år ska jag på scrapmässa för första gången och längtar riktigt mycket tills det är dags! Nu är det bara tre veckor kvar, och jag har sparat pengar i närmare ett halvår för detta event. Tänkte eventuellt köpa en cuttlebug, så om jag har otur så försvinner alla mina pengar till det. Men inget är ju bestämt än. Vill ju gärna se hur den fungerar och så, eftersom en silhouett egentligen är vad jag helst vill ha..då kommer jag i värsta fall köpa upp alla mina scrapbesparingar på bara scrapsaker istället för en maskin också..hehe. Dyr hobby det här, men attans så rolig!

Just nu befinner jag mig mitt uppe i hektiskt pluggande eftersom att jag under mina lediga självstudiedagar nästa vecka ska gå en autismubildning. Detta betyder att min lediga helg går åt till att plugga, inte scrappa :( Jag som så gärna skulle vilja hinna med nästa ord på ett litet ord. Nåja, vi får se hur det blir med den saken.

I slutet av månaden ska jag dessutom lägga upp den LO som jag gjorde till PysselPassions skiss. Det är det enda nya jag vet att jag kommer hinna lägga upp här, men jag hoppas såklart att hinna med mer ändå. Who knows? Inte jag i alla fall. Åtminstone inte i nuläget.

Nu ska jag gå och äta mumsig lax och sen fortsätta plugga kvällen lång, medan min älskade kille går på fest..Ja, jag är ju ändå ensam hemma, så varför inte dra nytta av den tiden och göra nåt vettigt?

Inga kommentarer: