måndag 20 augusti 2007

Ribbon Clubs härligheter

Det märks att halloween närmar sig, åtminstone om man ska tro Ribbon Clubs härliga månadspaket. Färgerna är inte riktigt lika snygga på kort som i verkligheten, och även om jag inte kommer scrappa om just halloween tror jag dessa blir urläckra på nån annan LO i framtiden. I och med att jag har ett väldigt magert bandförråd så var dessa hjärtligt välkomna. Det som saknas nu är väl egentligen mer utstansade alfabet, så det ska jag försöka köpa till mig nånstans ifrån. Mitt lager sinar ju rätt snabbt..Så är det när man scrappar :P Materialet försvinner ju efterhand..

3 kommentarer:

Ewonne sa...

Vilka underbara band du fått hem :o)

Lotta sa...

Vilka härliga band. Förövrigt så har du en jättefin blogg, Massa fina Lo och annat, här kommer jag titta in för inspiration. :)

Anonym sa...

Vilka härliga band! Riktigt halloween-inspirerade!