söndag 26 augusti 2007

Ett litet ord # 6

Här kommer mitt bidrag till veckans utmaning. Dock så ser den betydligt bättre ut i verkligheten och jag är mäkta missnöjd med fotograferingen av denna LO. Men så är det när kameran är urkass och mörkret tränger sig på. På LO:n står följande text: Alldeles nyligen fyllde jag två år och blåste ut ljusen på den tårta som mamma höll i. Så mycket har ändrats sedan dess. Nu är jag stor, plyggar på universitet och bor tillsammans med min pojkvän. Dessutom har jag bott i USA ett år. Sorgligt nog finns inte mamma vid min sida längre, hon gick bort för många år sedan...Från att ha varit en tvåårig plutt till att nu vara en självständig vuxen...

Jag gillar verkligen de här utmaningarna på ett litet ord. De passar mig väldigt bra! Att komma på en titel och sen jobba utifrån den känns annorlunda och spännande på nåt sätt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vilken fin text... tiden den går... alldeles för fort!

Anonym sa...

Åh, den var faktiskt fin =)!

Anonym sa...

Den var jättefin! Fin text!!
//Sara