fredag 3 augusti 2007

Skissutmaning

För tillfället sitter jag och drömmer mig bort. Tänk hur härligt allt skulle vara med en skrivare, scanner och cuttlebug. Det är nog de saker som jag mest av allt skulle behöva just nu för att kunna avancera lite. Dessutom finns det ju så himla mycket nya spännande scrapsaker! Det är helt otroligt vad grejer det finns..det finns inget slut på det ju. Om man ändå var miljonär *ler*

Jag hoppade på en skissutmaning på Stellas för ett tag sedan eftersom att min fantasi inte precis flödar för tillfället, och jag dessutom har ganska så ont om tid. Nu ligger den hur som helst uppe Stellas sida vilket betyder att jag också får lägga upp den här. Layouten har fått titeln Drömmare eftersom att min kära lillebror ser så drömsk ut. Jag undrar vad han tänker på egentligen den söta lilla parveln. En bättre bild på denna LO kommer vid ett senare tillfälle, kameran och ljuset är inte alltid på min sida som ni kanske ser :P Det är exempelvis vid såna här tillfällen en scanner skulle vara guldvärd eftersom det aldrig blir bra att ta kort på en LO.

Ännu en LO kommer så fort jag tagit kort på den, skickat in den till Stellas och fått den upplagd där.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så tjusig LO du gjort. De "drömska" färgerna passar perfekt till det fotot.