fredag 27 juli 2007

Min allra första digital LO

Egentligen har jag väl bara gjort en enda digital LO, men jag blev faktiskt rätt nöjd med den. Jag bad min älskade pojkvän om en snabbkurs i Photoshop just för att jag ville testa och se hur det kändes att skapa digisar. Resultatet blev inte alls så pjåkigt med tanke på att jag aldrig tidigare använt mig av programmet. Visserligen var det bra länge sedan jag gjorde den, men det kan ju vara kul att lägga upp den här ändå. Den har fått namnet Sommaren 2006 i och med att det är en sammanfattning av vår allra första sommar tillsammans. Den första av många många somrar framöver.

Ikväll ska jag iväg till min vän och scrappa för första gången och eftersom jag har suttit fast så väldigt länge och haft en riktig block så hoppas jag kunna komma någon vart ikväll..men man vet aldrig. Det återstår att se helt enkelt.

2 kommentarer:

Marie sa...

läckert med digitalt... måste prova det nån gång!

Elisabet sa...

Jättefin LO