onsdag 25 juli 2007

Underbara människor

Både igår och idag har jag haft turen att få hem en RAK i brevlådan. Det är allra första gången jag får det och det är absolut en mycket trevlig upplevelse som jag sent kommer att glömma. Att glädjas och att glädja andra är minsann riktigt roligt! Nu har jag äääntligen lite utstansade alfabet att röra mig med. I och med att jag inte äger varken en QK eller Cuttlebug eller liknande så försöker jag köpa utstansat på Tradera, vilket kan bli rätt dyrt i längden. Jag hoppas på att scrapbutiken i Norrköping antingen köper in en CB eller att jag hittar en någorlunda billig på mässan. Det är nog vad som står högst upp på min lista för tillfället :)

I helgen är jag ledig!! Har nu jobbat nästan elva dagar i sträck, men äntligen får jag lite tid för mig själv. På fredag ska jag äta middag och scrappa tillsammans med en vän, och sen ska jag se till att läsa klart Harry Potter också. Utöver det har jag inte särskilt mycket för mig..men det känns bara sköööönt. Alla behöver vi lite ledigt ibland.

Inga kommentarer: