onsdag 18 juli 2007

Nu är jag igång!

Äntligen är jag igång med kortutmaningen och har lyckats knåpa ihop tre kort än så länge med både fram och baksida. Jag kommer självklart att fortsätta uppdatera med fler kort så fort jag hinner att skapa dem, vilket jag inte riktigt har tid för just nu..Så kan det vara när man jobbar :P Jag måste minsann säga att det är lite av en utmaning det här i alla fall. Är redan fast på vecka fyra där det gäller att skapa någonting som har att göra med en symbol som man gillar/älskar.

Week 3: I am...

Detta kort beskriver kort och gott vem jag är som person.

Week 2: What is powerful to you?

Egentligen är det inte svårare än att kärlek är mäktigt, betydesefullt och väldigt meningsfullt i mitt liv.

Week 1: Something you're proud of

Självklart är jag mycket stolt över det år som jag spenderade i USA då jag läste på High School (2003-2004). Jag ångrar inte en sekund av det året.

2 kommentarer:

Unknown sa...

jätte fint!! Har funderat om jag ska ge mig in i den utmaningen med... =)

Annika sa...

Så läckra! Kul utmaning!