fredag 10 augusti 2007

Det kommer mera..

Det rör sig sakta men säkert framåt, och jag är nu färdig med ännu några kort som det är dags att visa upp :) Passande nog så regnar det idag, och min pojkvän är i skolan och pluggar. Detta betyder att jag har en del dag framför mig att scrappa på!

Week 9: Inspiration found
Eftersom att det finns så ooootroligt mycket snygga papper så tycker jag att det är ganska lätt att finna inspirationen i just papprena.

Week 8: Who (or what) do you miss?
Självklart saknar jag min älskade mamma som gick bort för lite mer än tio år sedan. Hon finns i mina tankar och mitt hjärta.

Week 7: Shoes

Jag har ingen särskild kärlek till skor och kom därför inte på nån särskild story om det, så det fick bli en sko bara.

Week 6: LOVE, LOVE, LOVE

Jag älskar min bäjbi över allt annat..så det kändes ganska självklart att veckans tema skulle ägnas åt honom.

Inga kommentarer: