torsdag 9 augusti 2007

Att komma igång

Det är inte alltid särskilt lätt att komma igång med att scrappa, även om jag tänker på det en hel del. Idag har jag suttit under rasten och försökt finna inspiration, så jag har hoppat på en utmaning som jag kanske skulle hinna scrappa imorrn. Dessutom kommer jag imorrn att lägga upp lite fler kort som är färdiga till kortutmaningen, jag har typ "bara" 21 kvar innan jag är ikapp..hehe! Men det går framåt i alla fall, och det är ju huvudsaken.

Imorrn ska min bäjbi till skolan och plugga, och jag är ledig hela låååånga dagen, till och med så ledig att jag har skickat in min hemtenta. Och idag är sista dagen på jobbet så det som finns att göra innan allt sätter igång är egentligen att scrappa och gå på stan och tråna efter en mobil som inte finns där :( Dagarna svischar förbi när man scrappar, det är egentligen det enda negativa. En LO kan ta en halv dag, ibland ännu mer, inte för att jag förstår varför det tar så lång tid..Ska försöka lista ut det nästa gång..Hmm, nåja, det är i alla fall vad som gäller imorrn. Så de som väntar på mer kortutmaning, ni behöver inte vänta länge till, de läggs upp nån gång imorrn.

Inga kommentarer: