fredag 10 augusti 2007

Ett litet ord # 4

Här kommer nu mitt bidrag till ett litet ords veckoutmaning. Denna veckas ord är TÄNK och vad passar då bättre än att scrappa en LO om min älskling..Tänk att du är min :) I och med att jag dessutom håller på med en Book about Us, så passar det ju ännu bättre! Jag lägger upp samma LO två gånger för att visa var jag har döljt min journaling, det vill säga bakom hjärtat. Så den första är utan journalingtag och den andra är med (eller en del av tagen åtminstone). Den här lyckades jag scrappa idag, utan att ha haft några som helst idéer när jag började, mer än att titeln skulle vara just Tänk att du är min. I tagen står texten "Jag är så glad att du är min bäjbi. Du förgyller mitt liv. Tillsammans med dig är jag verkligen lycklig! Jag älskar dig!" Även om den inte känns riktigt färdig så är jag ganska så nöjd med den. Och det är inte allt för ofta jag känner mig nöjd med mina alster.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vad läcker det blev med knapparna!!

/Johanna

ett litet ord sa...

Hej!

Helt rätt och snygg LO! Bra att du visar upp att du har skrivit text - det är delvis den vi är ute efter. För att göra det enklare för oss, måste vi ha en direktlänkt till din LO, inte till din blogg. Om du postar något efter Ett litet ord... så kommer vi inte att hitta din LO med en gång. Vill du ha hjälp, skicka ett mail till ettlitetordmail@gmail.com

Anonym sa...

Jättefin Lo Linda! Det är så fint med rosa ocg grönt! Att det är ett supersnyggt foto skadar ju inte direkt!
Tack för titten!

Kram LillBlomman

Anonym sa...

Vilken jättefin LO!

Anonym sa...

Skitsnygg LO du har gjort!! Är nybörjare men får så mycket inspiration från era scarpp bloggar. :D Och det tackar jag för.
-Daniela

ett litet ord sa...

Du har fått mail! Med en länk som fungerar... ha det gött.

ett litet ord sa...

Jäpp, nu funkar det! Det är inte så svårt, som du säkert förstått nu.. ha en bra dag!

Anonym sa...

Jättehärlig!Och ett fint kort på er tillsammans.Gillar färgerna i layouten och snyggt med knapparna