torsdag 5 juli 2007

Inte särskilt gammal

En av de utmaningar jag nyligen gav mig på var att scrappa om mig själv som liten. Förra sommaren rotade jag fram en hel del gamla kort på mig själv från pappas diabilder som han så snällt har scannat åt mig så jag kunnat skriva ut dem.
Ett av dessa kort är då jag är mycket liten, nästan alldeles nyfödd. Jag tyckte att det kunde vara spännande att ha en LO som visar hur jag såg ut strax efter att jag kom till världen. Skissen till den här LO:n är tagen från en av utmaningarna i ett nummer av Scrapbook Inspirations som för övrigt är den bästa tidning jag vet. Igår fick jag hem mitt allra första nummer som prenumerant på tidningen :)

I den små cirklarna runt omkring finns information om min födsel så som vikt, namn, datum, föräldrar, stjärnbild, längd och klockslag. I en gömd tag bakom texten 1985 finns mer detaljerad information att finna. Layouten är döpt till 1985.

Inga kommentarer: