måndag 9 juli 2007

Jag vill hinna scrappa

Det går alldeles för lång tid mellan varje gång jag har möjlighet att scrappa. Sommarjobbet tar upp mycket tid och jag jobbar många 10-12 timmars pass vilket innebär att jag i slutet av dagen är helt otroligt trött. Man kan tycka att jag borde kunna ha lite utrymme att få scrappa någon gång, men det hinner jag egentligen inte med. Idag är jag ledig men hinner inte eftersom jag har en hel del annat att uträtta, sen jobbar jag tio dagar i sträck. Jag har miljoner idéer som ligger i huvudet och bara väntar på att bli scrappade. Det värsta av allt är att jag blir så otroligt rastlös när jag inte får ha friheten att göra det jag vill, och inte hinner göra det jag vill. Det gör mig nästan arg och frusterad.

Har alldeles nyligen valt att lifta lily, och har påbörjat det också, men vet inte när jag får chans att avsluta det. Det kliar i fingrarna..Har gjort en bra grund men det krävs något mer för att det ska bli bra, frågan är helt enkelt bara vad?

Nu måste jag springa ner på stan och uträtta lite ärenden för att sedan rusa vidare till sådant som måste göras. Ha en bra dag!

Inga kommentarer: