onsdag 2 juli 2008

Nu ni!

Idag är det ett år sedan jag började blogga, ett helt år sedan. Kan ni fatta hur många inlägg, layouter, kort och annat smått och gott jag gjort under den tiden? Jag har även utvecklats en hel del. För att fira mitt ettårsjubileum har jag, eller rättare sagt Teo, byggt mig en helt ny blogg med ny design, blogg, galleri och ego. Det känns faktiskt riktigt coolt! I galleri kan ni följa min utveckling från tiden då jag började scrappa fram tills nu. Alla layouter från 2007 saknas fortfarande men kommer upp inom några dagar då jag hunnit scanna in och fixa till dem.

Eftersom ett år har gått så ville jag dela min glädje med er litegrann och hoppas därför att ni vill vara med mig och fira med lite tävlingar?!? På min nya blogg ligger tre deltävlingar och även instruktioner till hur det hela går till. Detta inlägg kommer ligga överst under hela tiden som tävlingarna pågår, bloggandet kommer ske nedanför det inlägget och ni kommer såklart ganska ofta hitta nya inlägg :) Så välkomna att kika in i min nya blogg som ni hittar -----> här

--------------------------

I am on the top 25 list at the Nook, for the new DT! I cannot believe it! There is soooo much talent there and I am on that list, it feels sooo great!! YAY! I cannot even tell you how happy I am! Please, pretty please, keep your fingers crossed for me. This would be a dream come true, to be part of the DT at My Scrapbook Nook :D

Kan ni förstå det? Jag är på topp 25 listan över vilka som kan bli DT hos My Scrapbook Nook! Jag vill verkligen det här, så innerligt och jag hoppas sååå att det kan bli verklighet! Snälla, håll tummarna för mig :)

1 kommentar:

Anonym sa...

grattis, hoppas du kommer med i dt! skriver lite konstigt, har lilltjejen i famnen!din nya blogg är jättefin, synd att det inte går att lägga den i sin rss-läsare som jag brukar göra med bloggar jag följer. kanske ngt sambon kan fixa? :)