måndag 30 juni 2008

Ett grattiskort

Nu är jag uppe i 250 inlägg minsann, så en del har jag ju faktiskt skrivit ändå. Idag har jag, förutom stört mig på det höga ljudet som fått mig att nästan bli tokig, städat litegrann här hemma. När jag hade städat två rum tog jag en liten promenad och kom hem med tre blommor. På min städrunda upptäckte jag nämligen att det kändes så otroligt trist på vissa ställen, så jag var tvungen att fixa till det lite. Nu är visserligen bara tre av rummen helt städade och jag kommer nog inte hinna färdigt helt innan vi ska åka, men det känns ju ändå rätt bra att det blev liiite uppiffat här hemma. Tänkte visa ett kort som jag gjorde för rätt länge sen nu, ett grattiskort till Inga-Lill när hon fyllde år. Hur mycket hon fyllde får ni själva gissa :)

Har precis tagit en liten paus med grönt te (såklart) och banan. Jag behövde fylla på energidepåerna för att kunna fortsätta städningen. Mitt scrapbord är helt klart värst av allt i hela lägenheten, måste göra nåt åt det nu. Klockan fyra ska jag ner till ICA och hämta ut två paket, ett som jag anar vad det är, men det andra som jag inte har någon som helst aning om. Spännande :P Vi hörs på onsdag igen, när jag vart på Allsång och sprungit runt lite i Stockholm några dagar.

3 kommentarer:

Angela sa...

Jättefint kort, gillar färgerna!

Anonym sa...

Vad mycket härliga inlägg och foton sen sist jag var förbi.. SNYGGT! Hoppas du hade det kul på allsången och på resan överhuvudtaget.. Tack för grattiset.. Ville kommer följa med på Linköpingsträffen den 13/9 =D

Vixen sa...

Snyggt kort, gillar färgerna massor.