torsdag 19 juni 2008

Mer till We dare you

Här kommer mitt andra bidrag till Jommas We dare you tävling. Det här är faktiskt en layout jag är rätt nöjd med, mycket eftersom jag gillar kortet och för att rosa är lite min färg just nu. Det kändes bra att göra den här layouten, och framför allt så känns det bra att ha hoppat på den här tävlingen, som defintivt är lite av en utmaning. Det är faktiskt riktigt kul när man måste tänka både en och två gånger. Dels så måste jag ju hålla mig till temat, men sen måste man ju använda grejerna man fått i paketet också, nåt som kan vara svårt men som funkat hittills.
Snart är det dags för helg, jobbar 29 timmar i helgen..blir nästan trött av att tänka på det, och jag bara vet att jag kommer stupa i säng när jag kommer hem på kvällen, precis som förra midsommar. Usch, jag känner mig fortfarande inte utvilad och känner mig helt sönderstressad. Får man känna sig sönderstressad när man varit på Mallorca i en vecka och har varit ledig nästan en hel vecka sen dess? Jag vet inte riktigt vad det är för fel på mig, för jag gör inte särskilt mycket om dagarna men känner ändå att jag bara vill vara fri ett tag, att jag inte vill ha några krav alls. Även om jag inte alls kämpar särskilt mycket om dagarna så känns det som om jag inte gör annat än stressar runt.
Fick tillbaka proverna jag tog för två veckor sedan och det mesta såg bra ut, förutom nåt i urinprovet som tydde på att jag inte mår helt bra, de kunde inte peka på vad det var, utan menade att jag själv antagligen visste vad det var? Som de tjatat de gånger jag vart där att jag är stressad så lär det vara det min kropp reagerar på. Det är fysiska symptom som visar sig på att jag inte mår hundra procent psykiskt, tydligen.
Nej, ikväll ska det tvättas här hemma och sen borde det städas lite också, för imorrn börjar sommarjobbet och då blir det inte tid till att fixa och trixa som annars.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin LO!

Sanna F sa...

Super duper fin layóut!
Ja ROSA är snyggt!

T.W sa...

Härlig och stark LO, både i färg & form, och budskap. <3

Anonym sa...

Underbart snygg!!!
Trevlig midsommar!

Unknown sa...

I see something about Mallorca - would that be Spain? I've been there and loved it!