fredag 4 april 2008

Tävlingsbidrag

Här är en layout till Papp och Scraps tävling med tema vår, och dessutom med krav. Man skulle använda sig av akrylfärg och häftklamrar. Vilken tur att jag fick hem en akrylfärg med My Scrapbook Nooks månadspaket igår då, och dessutom lite vårpapper. Hur som helst så är chipboardramen runt kortet målad med akryl, och det smala avlånga pappret fastsatt med häftklamrar :)

Vet ni vad? Nu är det helg!! Äntligen! Men imorrn har jag fullt upp trots det, däremot är jag ledig på söndag, dock innebär det plugg eftersom jag har tenta på onsdag, men det är ändå helg, och då får man ta det lite lugnare, sova lite längre och inte plugga lika mycket. Jag hoppas såklart på lite scrappande också, men vi får se.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja papper papper alla dessa ljuvliga papper... önskar dig med en trevlig helg...

Unknown sa...

Underbar Lo med ljuvliga färger!!

Anonym sa...

läcker LO! Nu vill jag oxå få hem mitt Nook-paket
kram o trevlig helg

Anonym sa...

Jätteläcker LO, visst är papprena ljuvliga;-) Jag tycker alltid att månadspaketen är så fint sammansatta på The Nook, har aldrig blivit besviken;-)
Ha en supertrevlig helg och scrappa lugnt *s*