söndag 20 april 2008

Nu är det vår!

Idag har vi varit ute och promenerat i det sköna solskenet, och det har varit så himla härligt! Helt underbart när solen lyser på det här viset :) Man blir såååå glad! Humöret skjuter upp i topp och allt känns så varmt, glatt och underbart. Såna här dagar piggar verkligen upp! I love it! Hoppas allt fått chans och komma ut i solen idag, annars är det dags att ni pallrar er ut. Håll tummarna för att vädret håller i sig nu!

Igår var farbror med flickvän och familj här, mycket trevligt måste jag säga. Det är inte så ofta jag träffa min farbror nämligen så när jag fick höra att de kanske skulle svänga förbi här på fika blev jag minsann glad, och det var såklart väldigt trevligt att ha lite folk över, det händer ju inte heller allt för ofta.
Nu tänkte jag ta och laga lite mat och sen kolla på någon film eller så :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här är det också vår, vi har haft 20-25 grader hela veckan, sååå lyxigt!

Julia sa...

Visst är det härligt med vår?! Man piggnar till så bra och plugget går så mycket lättare (kanske inte när man surar för att man måste sitta inne...)
Har tittat in flera gånger men varit ruskigt dålig på att lämna kommentar, men nu så :)
Jättefin bild på dig!!