onsdag 2 april 2008

Finally!

Imorrn (hoppas jag) ska jag sätta mig ner och beställa det jag längtat efter sååå länge, och sen ska jag vänta på det och längta efter det! Är så glad att de kommit in nu, men jag måste fixa lunch och sen åka iväg till jobbet, så jag hinner inte beställa idag. Hoppas det inte hinner ta slut bara :P Idag har jag dessutom fått besked från Skatteverket, vet inte vad jag ska tro, måste ha kollat fel..ska kolla med Teo vad han har fått, så jag vet om jag kollat på rätt ställe. Jag blir minst sagt glad isåfall :) Jag har läst färdigt det jag ska för dagen och det fattas bara att skriva, men det får jag göra ikväll när jag slutar jobba. För imorrn har jag seminariet klockan tio, prick tio. Vilket betyder att jag måste ta åtta bussen. Nu måste jag rusa, men jag vill bara ge er alla en STOR kram! Här är ett kort till alla söta människor som läser min blogg!

3 kommentarer:

Hanna sa...

Vad mycket fint det finns i din blogg. Hit tänker jag återkomma. Blev väldigt rörd av det fina du skrivit och scrappat om/till din mamma. Kram Hanna

Anonym sa...

Vad duktig du är på att skriva om det mesta i livet i din blogg. I jämförelse med den känns min rätt ytlig. Men den får väl utvecklas
Det positiva besked du fått är nog helt rätt, pengar tillbaka på skatten. Själv får jag betala i stället.
Tack för min webadress, föresten. Hade bra så länge

Monika sa...

Ååå så vackert!!!