måndag 14 april 2008

Ett litet minialnum

I helgen var jag i Stockholm en sväng och innan jag åkte hem idag tog jag en sväng till Panduro för att se om jag hittade nåt. Med mig hem fick jag lite material att göra ett minialbum av och nu är det färdigt, tog typ två tre timmar att göra färdigt. Riktigt kul var det!! Här kommer mitt album, så varsågoda. Jag måste ju såklart ursäkta mig för reflektioner och andra fulheter när jag tagit korten, men ljuset var inte det bästa och jag var rätt ivrig :) Det var såå kul att få göra allt från scratch. Klä chipboarden, mixtra ihop papper, sätta dit passande dekorationer, skriva ut foton, ja allt! Jättekul!





19 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, vad fint! Nu blir jag ännu mer sugen! Måste nog försöka få ihop en LO nu... ;)
KRAM!

Anonym sa...

Men såååå fint! Underbart!

Kram
Mette

Cecilia sa...

åh så fint album.det ser så stiligt ut.

Anonym sa...

Men gumman... det är ju superfint!!
Gillar de klara färgerna o att allt hänger ihop, kanonfint!!

Alexandra Lindgren sa...

Albumet var jättefint. Färgerna passade så himla bra ihop! jättefint helt enkelt!

Ulla sa...

Sååå läckert, fina färger och upplägg...

MissMian sa...

Supersnyggt!!!! Älskar färgerna dekosen och upplägget...ja allt!

Jag... sa...

Underbart minialbum! Härligt med såna små samlingar med minnen!

uniquelyme sa...

Riktigt, riktigt fint. Gillar verkligen det gröna. Väldigt sobert.

Anonym sa...

Kanonsnyggt! Gillar svartvita foton, färgerna på pappret, formatet, jättebradsen för stängning ... ja allt! Gör fler minialbum, snälla!

Lisbet sa...

underbart läckert

Ulrika aka LillBlomman sa...

Kanonfint och vilken speedscrapping, imponerad! Såg att det hade rätt mycket på Panduro. Har inte shoppat ngt alls denna månad? Jo lite stämplar förstås. Vill ha massa nytt och skoj! Kramen!

Helena sa...

Vilket mysigt minialbum du gjort!
Verkligen jättesnyggt!
/ Helena

Anonym sa...

Hur fint som helst!

Anonym sa...

Hej Tjejen!!!
Vilket superfint mini-album du fått ihop. Jätte fina papper du hittat... Blir lite avis, vill oxå åka till Sthlm och shoppa lite...
Kram

Saawan sa...

Wow, såååå snyggt! Nu blev jag scrapinspirerad kan du tro...

Helena sa...

Skit snyggt =)

Anonym sa...

UNDERBART, så fint! och vilka härliga färger! Jag är urdålig på att få minialbum gjort .. har en hel hög ligger här o väntar.. vet bara inte vad jag ska ha för tema, svårt..

Anonym sa...

Jätte fint :)

kram Gurkiss