tisdag 22 april 2008

Bästa vänner

Igår kväll bestämde jag mig för att göra en layout om en vän som funnits där i många år, närmare bestämt Anna. Jag var hemma hos henne för några helger sedan och hade det så väldigt trevligt. Vi har känt varandra i elva år och har haft kontakt lite av och till, vissa perioder mer, andra mindre. Jag har alltid kunnat prata med henne om allt. Avståndet mellan oss har alltid varit långt, men trots det har vi varit vänner så länge, det tycker jag känns jättekul och jag känner verkligen att jag haft tur som träffat henne!
Just nu sitter jag och lyssnar på en skiva som hon tillsammans med några andra tjejer fixat ihop, de sjunger så otroligt fint! Om ni vill veta mer om vad jag lyssnar på eller vilka de är så kan ni kolla på deras hemsida http://voxg.se/. Jag rekommenderar det verkligen! Här kommer förresten layouten :)

3 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Härligt med vänner som alltid finns där även om man inte ses jämt! Mina bästa vänner har jag känt sedan lekis, i 32 år alltså, shit vad gammal jag kände mig nu då!! Din lo är kalasfin! Gillar att det är vågigt både uppe och nere! Kramen!

Anonym sa...

Vilken superhärlig LO.

Unknown sa...

Åh! Tack så mycket! det är jättefin! du är en underbar vän! Älskar dig!