lördag 22 mars 2008

Min älskade kamera

När jag kom hem från England hade jag några bilder av min kamera genom en spegel. Jag ville på nåt sätt ta kort på min nya härliga kamera, men samtidigt göra det lite annorlunda. I alla fall så blev det ganska ok bilder och jag blev jättesugen på att scrappa om det genast. Så bara nån dag efter min hemkomst så satt jag och ändrade färger på kortet, skrev ut och började scrappa. Dessutom köpte jag några söta stämplar när jag var där också som jag såg fram emot att stämpla med otroligt mycket, så då fick jag tillfälle nu :) Här är resultatet!

Annars så försöker jag scrappa lite till cybercroppen och har hittills gjort tre saker, imorrn hoppas jag på att det kan bli en eller två till, och på söndag blir det förhoppningsvis lite mer. Nu ska jag gå och sova, det är nog på tiden. Men imorrn får jag i alla fall sovmorgon!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fint foto på en fin LO! :)

Marie sa...

jättehärlig layout!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Glad påsk på dig! Såg din fina lo om dina syskon, vilket foto!!! Ser fram emot att se vad du mer hittar på under cropen! Kram!

Tin sa...

Ursnygg LO!!!!!
Gillar massor!!!