lördag 22 mars 2008

Det är kul med cybercrop!

Det är så roligt med cybercrop! Första gången för min del dessutom. Och för er som missat det, kila genast till scrappiz för att kolla på alla roliga utmaningar som finns där, jag kan nästan lova att det finns nåt för er alla. Det är inspirerande, härligt och så kul!! Jag har visserligen bara skapat tre saker än så länge, men fler kommer det säkert att bli. Enda anledningen till att det inte blivit mer är helt enkelt tidsbrist. Tänkte visa upp den första layouten jag har gjort som är skapad under kategorin "Skiss - ej DT". Skissen är gjord av Johanna (Silwestar). Korten togs när jag var i England och från den staden som jag blev liiite småförälskad i :) Eller ganska mycket kär i, om man nu kan bli förälskad i en stad. Fast det tror jag nog. Iaf, skynda dit med er! Och kommentera gärna här så jag kan kika in hos er och se vad ni skapat. Självklart får ni kommentera även om ni inte skapat, det blir jag bara glad av.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har blivit utmanad i min blogg...