måndag 31 mars 2008

Bråten på sommaren

Sedan jag blev tillsammans med min bäjbi har vi åkt till hans föräldrars/släkts sommarstuga några dagar eller någon vecka varje sommar, riktigt härligt och mysigt faktiskt. Lite friska fläktar och landsluft är ju aldrig fel. Lugnt och skönt är det. Så jag tänkte att jag skulle slänga ihop en färgglad layout om det, men tyvärr blev jag inte så nöjd med den.

Isch vad stressad jag känner mig idag, har massor kvar att läsa, så jag får bestämt plugga kvällen lång, men först får det bli lite kassler och ananas i ugn, för det är gott och inte så svårt. Då kan jag hoppa tillbaka till pluggandet snart. Lyssnar förresten på Bryan Adams nya skiva nu, såklart är den bra eftersom att typ allt han gör är bra, men ingen låt är helt wow än. Kanske måste lyssna in mig lite först.

3 kommentarer:

Julia sa...

asch den är ju jättefin!!! men man blir ju inte nöjd med allt :) Tänkte bara tipsa dig i sista stund om att de söker dt till Metalimo (sista dag idag) här är en länk, om du nu inte redan sökt
http://metalimo.blogspot.com/2008/03/vi-sker-dt-medlem.html

Anonym sa...

Tack för kommentaren! :) Om jag bara kunde komma ihåg var jag köpte de där...minnet är bra, men kort. American crafts är det i alla fall, om det hjälper något.

Kram

Monika sa...

Men jag tycker att den är fin! Harmonisk och väldigt vacker i färgkombinationen.