måndag 25 februari 2008

Utmaning

1. Vad gjorde du för tio år sedan?

Jag var 12 år gammal och gick i sjätte klass, tränade fyra fem gånger i veckan.


2. Vad gjorde du för ett år sedan?

Gick på lärarutbildningen i Norrköping och lärde mig i princip ingenting och bestämde mig därför för att byta till Linköping. Jag bodde ihop (och gör fortfarande) men min pojkvän och sökte dessutom sommarjobb.


3. Fem snask du gillar?

Chips, saltlakrits, popcorn, kladdkaka och riskakor.


4. Fem sånger du kan hela texten utantill?

You've got a friend, Bä bä vita lamm och några barnlåtar till.



5. Vad skulle du göra om du var miljonär?

Jag skulle resa jorden runt tillsammans med min sambo, köpa massa scrapsaker när jag kom hem och köpa alla möbler jag vill ha som jag tycker är fina men inte har råd med nu.



6. Tre dåliga vanor?

Kan bli irriterad lätt på vissa saker (ibland kan jag hålla mig, ibland inte), när jag är hungrig vill jag ha mat på en gång, och gärna innan det sen så kan jag vara väldigt envis.



7. Fem saker du gillar att göra?

Scrappa, mysa, läsa, sjunga och ta det lugnt.



8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?

Hmm, har aldrig tänkt på det, vet inte riktigt



9. Fyra favoritsaker?

Datorn, mobilen, kameran och mina scrapsaker

Inga kommentarer: