tisdag 12 februari 2008

Tenta

Nu sitter jag här, några timmar innan Shakespeare/Macbeth tentan och bara fasar över det hela. Det känns inte alls bra. Har kollat igenom övningstenta och scenerna i boken vi ska kunna flera gånger, men allt går liksom inte in. Varför är det så ibland. Jag känner att jag från och med nu har gett upp att plugga mer för tentan, det får helt enkelt gå som det går, även om jag väääldigt gärna vill bli godkänd såklart. Så håll tummarna för mig är ni snälla :)

Det kändes rätt bra att kika in i pysselrummet imorse när jag såg att allt kommit upp på en hylla. Hoppas att ni inte tror att det blivit värsta förvandlingen så att ni blir besvikna om jag visar er hur det blev sen.

Nu har jag för övrigt läst färdigt "A designer's eye for scrapbooking" och har en idé som jag verkligen skulle vilja sätta igång med. Först måste det dock städas här hemma så att jag kan ta kort, sen får vi väl vänta tre veckor till innan det är någorlunda ljust ute så det går att ta kort. Varför är det så? Tre veckor utan någon sol..en dag sol, och sen tre veckor utan igen *suck*

Nej, nu måste jag försöka göra något vettigt. Får se vad det blir. Take care!

Inga kommentarer: