onsdag 13 februari 2008

Får jag klaga lite?

Får jag klaga? Även om jag inte får det, så tänker jag göra det iaf :P Jag är trött! Hade tenta igår, och har ännu en på tisdag och veckan därefter dessutom hemtenta + massa lektioner som innebär att vi får plugga tenta kvällstid och helger. Jippie! När ska jag ha fritid då? På lördag ska jag iaf på pysselträff med Elin och dagen därpå ska jag och bäjbi till våra vänner på scones och te. Men vet ni vad? Solen lyser faktiskt idag igen! Snälla snälla, låt den lysa lite oftare hädanefter, det är ju så underbart!

När jag ändå är här och klagar av mig så tänkte jag att jag kunde dela med mig av en layout som jag gjorde för några veckor sedan men inte är visad ännu. Den är ganska mild i färgerna, men jag tycker om den. Jag blev nöjd med den faktiskt. Har haft det här kortet ganska länge och liksom inte tänkt att det går att göra något med det. Jag älskar att åka snowboard, och jag älskar sol, därför passar det att lägga upp den idag :)

2 kommentarer:

fialoppan sa...

Å vad fin denna var!

maxell sa...

Shit alltså. Va soft det är med dova färger. Jag använder det alldeles för sällan. Å rubriken var riktigt roligt utformad. :)