lördag 17 november 2007

Första tändsticksasken

Jag tänkte ju att jag skulle prova mig på att scrappa en tändsticksask som så många andra också har gjort men det var lättare sagt än gjort. Dels har jag typ inga stämplar som är så små, och dessutom så har jag defintivt ingen text som är så lite. Så det får bli som det blir liksom. Ville egentligen ha större tändsticksaskar än de allra minsta, men det fanns verkligen inte nånstans i hela stan. Helt otroligt! Var inne på varenda ställe jag kunde komma på. Här är i alla fall resultatet av min sisådära julask :P

Nu ska jag återgå till att städa upp lite på mitt scrapbord, det har sett ut som ett bombnedslag här länge nog, och nu står jag inte ut längre! Bort med allt skräp och organisera om alla lådor, hittar knappt nåt längre. Från att vara organiserad oreda till katastof..hehe.


Ett julkort har även kommit till under dagen. Så kan det gå när man äntligen har tid till att scrappa litegrann. Det händer inte allt för ofta nu för tiden känns det som :P Men ikväll blir det nån härlig film och mys med min älskling. Det har jag verkligen längtat efter. För mig finns det nog ingenting som är härligare och mer avslappnande, inte ens scrapbooking :) Dä ni!

4 kommentarer:

Erica sa...

Hej och tack för kommentaren på min blogg. Jag brukar köpa stora tändsticksaskar på Willys, där är de dessutom billigast av de jag hittat, 6.90 kr/st. De stora är perfekta för många Hänglar/Magnolia motiv, men såklart finns det ju andra stämplar som passar... :-)
/ERICA (Scrapkatt)

Anonym sa...

Hejje! Jag köper mina tändsticksaskar på maxi eller willys.. Tiimari brukar ha helvita askar, men de är inte så prisvärda! Din ask blev iallafall mysig och julig minsann!

Lilo sa...

Jättesnyggt skapat! Bättre lycka på nästa lotteri... blir säkert ett nytt snart om fåglarna får som de vill här hemma. ;)

Anonym sa...

Fina saker du gör! Jag brukar inte ha något stämplat motiv på mina småaskar utan där har jag ex utstansade stjärnor/hjärtan eller något annat. Bara ett tips om du vill göra små askar också!