onsdag 16 april 2008

Syskonkärlek

Till Scrappiz cybercrop gjorde jag ett svartvitt bidrag där mitt tema blev syskonkärlek. Jag tog en bild utav två av mina älskade syskon under påsken som jag blev väldigt nöjd med och helt enkelt bara var tvungen att scrappa. Så den layouten tänkte jag bjuda er på nu när jag tar en liten paus i pluggandet. Har suttit på lokalombudskurs dagen lång och hade behövt plugga hela dagen, så jag vet med mig att jag kommer få plugga hela natten, men det är såna smällar man får ta när man även vill vara någorlunda fackligt aktiv. Prioritering är viktigt, och idag prioriterades detta. Så det betyder nu att jag måste plugga och skriva litteraturanalys natten lång. Tur att det inte är nåt jättebra på tv idag, Grey's har ju tydligen två veckors uppehåll (dvs sista veckan idag) och det är ju uppskattat när man har ett fullt schema. Förresten så har jag ett program jag måste se, Klass 9A, det var såå många lärare som pratade om det idag. Intressant att se vad det är.

Nu måste jag fortsätta plugga! Ha en bra kväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så snyggt med svart-vitt... mina favvisfärger!!:D

Ulrika aka LillBlomman sa...

Den är jättefin och ni är så lika!!! Serien är jätteintressant tycker jag! Den måste du titta på! Brukar se reprisen 17.00 på fredagar. Kramen!

Marie sa...

åh så mysig och fin!