torsdag 17 april 2008

Positivt horoskop?

Jag hittade ett jätteuppmuntrande horoskop i Studentmagasinet för ett tag sedan..hmm..Jättepositivt, inte alls medelmåttigt och helt klart uppmuntrande :P Jag kände mig som en sååå rolig person efter att ha läst det..eller kanske inte *ler* Ojoj, det är riktigt intressant när man hittar sånt här, det livar liksom upp lite, tycker det är ovanligt att hitta såna här horoskop faktiskt, så ja var tvungen att visa er. Vet ni vad det värsta är? Det stämmer. Mitt liv är händelselöst, inget händer och inga överraskningar sker. Varje dag består av plugg, möten eller kursen. Hoppas nästa horoskop är mer lovande :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If ossible gives a last there on my blog, it is about the Aparelho de DVD, I hope you enjoy. The address is http://aparelho-dvd.blogspot.com. A hug.

Pfyrixen.... sa...

Tjingelingan...

Skrattade gott åt texten, själv tycker jag att det är en ganska bra beskrivning för april... Allt är i något boring mellanläge, men snart är det maj, å då... räknar jag med att det brakar loss.. ;)
Jättefina LO`s och jag (precis som dom andra personerna) älskade ditt minialbum!!

//Linda

Anonym sa...

oj de känns som att jag hade passat in p å¨det horoskopet i februari och mars men jag är ju stenbock :-)

ovant å se ett så pass trökigt horoskop så det var ju som du säger underhållande pga det.

men du kanske skulle slå till på å färga håret då ;-)