onsdag 23 april 2008

Canon = kanon service

Nu när min skrivare totalt gett upp på grund av en usel liten patron så har jag kontakt kundtjänst hos Canon och fick otroligt bra hjälp och har pratat med flera mycket trevliga människor. Ringde idag och allt kommer fixa sig snabbt eftersom jag enbart behöver skicka in min patron i utbyte mot en ny. Jättebra! Så håll tummarna för att den nya patronen kommer funka bra när jag får den. Det värsta med allt det här är att jag inte kan göra någonting på skrivaren överhuvudtaget, inte ens scanna, för felmeddelandet är i vägen och det går inte att komma ifrån det. Surt att alla funktioner ska sättas ur spel för att inte själva skrivarfunktionen funkar. Så borde det inte vara. Nåja, det kommer ju fixa sig snart, skönt nog :) Nu ska jag gå och posta min patron och sen ta en härlig vårpromenad, det gäller att passa på, för man vet aldrig när det blir fint väder nästa gång :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skönt att de löste sig så snabbt och smidigt... hoppas de ska bli bra med den nya patronen oxå... Kram