torsdag 20 mars 2008

Efter en skiss

Här kommer en liten layout skapad efter en skiss som Johanna (Silwestar) har gjort. Hon hade det på sin sida för ett tag sedan så jag hoppas att det är ok att lägga upp det här nu. Jag har faktiskt skapat med orange färg för första gången, tror jag iaf. Så den här har Elin inspirerat till litegrann eftersom hon gillar orange så mycket och jag tänkte på det då. Gillar Johannas skisser supermycket dessutom, man blir tokinspirerad av dem, så de tänker jag definitivt använda mig av igen, men inte förrän efter cybercropen på scrappiz är slut, för nu har jag ungefär 14 utmaningar eller så som jag kan vara med på. Dock kommer jag varken hinna eller orka alla, det är jag ganska säker på.

Sitter fortfarande och längtar efter att få komma igång med pysslandet, men först måste jag plugga nån timme till och sen plocka undan allt tvätt som nu har torkat. Träligt när det inte hinner bli torrt i torkrummet och man måste ta upp det och sprida över hela lägenheten. Blir jag färdig med allt någorlunda ikväll så ska jag göra minst en utmaning iaf, så det så! Ha en bra dag allihop!

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi.. nämen.. det är så kul när du har bilder på folk ja känner.. där är ju både martin, gustav och Lina =D KUL! .. o jaa.. barn ska det bli här.. i slutet av juni minsann! hihi simma lugnt! kram