onsdag 19 mars 2008

4 generationer

Jag hittade ganska nyligen en bild, som är några år gammal såklart, där vi sitter tillsammans 4 generationer. Självklart tycker jag att det var värt att scrappa. Jag är parveln i mitten :P

Imorrn och några dagar framåt är det cybercrop som gäller förstår ni kära vänner, så jag håller tummarna för att mina papper jag beställt från Scrapaddicted dyker upp på posten imorrn så jag har lite roligt att scrappa med. Idag var jag och fyllde på mitt cardstock lager, kanske på tiden med tanke på att jag bara hade 15 st kvar, och i ganska tråkiga färger. Eftersom det är CC som gäller så betyder det att jag behöver få undan en hel del plugg ikväll. Måste ju såklart ändå plugga trots CCn, men kan nog plugga mycket ikväll så att jag kan ägna mer tid åt att scrappa imorrn och på fredag, vi får se hur det blir.

Inga kommentarer: